FANDOM

Wydaje mi się że widziałam Rake'a. Było to w maju tego roku. Razem z przyjaciółkami siedziałyśmy na moście obok małego lasku. Nagle usłyszałyśmy szelest pomiędzy drzewami. Stwierdzilysmy że pójdziemy z tamtąd bo pomyslalysmy ze to jakis pies. Gdy wracalysmy do domu przyjaciółki poczułam nagle na sobie wzrok. Odwróciłam się i to co zobaczyłam było takie samo jak Rake. Wyglądał jakby kucał a jego ręce opierały się na ziemi. Był nagi. Wychylal się zza drzew i miałam wrażenie ze kiwa do mnie głową. Poczułam nagle dziwne poczucie winy z powodu tego że zamierzalam odbić jednej przyjaciółce chłopaka i odejść od niej ponieważ stała się już całkiem inna. Niewiele myśląc złapałam obie dziewczyny za ręce i popchnelam je i krzyknelam żeby uciekały.Sama biegłam tyłem nie mogąc oderwać wzroku od tego stworzenia.Dziewczyny nie wiedziały o co mi chodzi. Gdy dobieglysmy do domu nie mogłam mówić. Ręce trzęsly mi się a one tylko patrzyły na mnie przerażone .Obie powiedziały ze mi się przywidzialo i w sumie sama w to uwierzylam. Dpoki przeglądając internetu nie natknęłam się na Rake. Sama nie wiem co myśleć...

Rake postać paranormalnaEdytuj

Rake czyli inaczej potwór w lesie jedna z dziwniejszych i najbardziej realistycznych stworzeń jakie mogły istnieć.
Medium dd3cf690396091a4feb693b683fcc3d0

Pierwsze pojawienie

PojawienieEdytuj

Poraz pierwszy to stworzenie spotkano w 1902 roku 6 grudnia. 4 lata potem dotarły 4 materiały video z tym stworem w jednym zwierze przeskakiwało w gęstwinie podczas zabawy przy ognisku w lesie a na innym przypadkowo zostało spotkane przez myśliwych lub dwójke przyjacioł. Dodatkowo pojawiło się sławne zdjęcie z obozu rodzinego, ojciec chciał pokazać dzieciom dzike zwierzęta zamiast tego zrobił zdjęcia temu stworzeniu.

CechyEdytuj

Rake ma bardzo realistyczną i cechową dla małp człekokształtynych budowe ciała jednak jest czymś innym.

W skład jego cech naturalnych  wchodzi :
Demon Monster in a forest01:00

Demon Monster in a forest

Pierwsze pojawienie

  • nienatruralnie długie kończyny
  • wydłużona głowa xd
  • ostre zęby
  • zanik umiejętności chodzenia na dwóch kończynach
  • wydlużone ciało
  • płochliwe zachowanie
  • białe ślepia
    REAL HYBRID ALIEN CREATURE ON CAUGHT FILM04:43

    REAL HYBRID ALIEN CREATURE ON CAUGHT FILM

    Film z programu Amerykańskiego z 2/10 pojawien się tego stwora